غزلیغزلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

یه غزلم

اولین مطلب.غزل جون کیست؟؟؟

1395/5/4 23:53
نویسنده : یه معشوقه
117 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام.من داداش عزلم.اسمم امیرحسینه و خدا میدونه عاقبت این وب چی میشه!من بعد سال تحصیلی میچسبم به درسا و وقت سر خاروندنم ندارم!

می خوام اینترودیوز رو شروع کنم.

غزل بیست و نه مهر ماه سال نودو دو به دنیا اومدو من خیلی حال کردم.بجز من مامانمم کلی خاطره داره که باید براتون تعریف کنه!خلاصه روزی که غزل به دنیا اومد روز باحالی بود.قرار بود ساعت 12 دیگه اومده باشه به این دنیا.منو میگی سر کلاس سی ثانیه یک بار ساعتو نگاه میکردم.ورزش داشتیم ساعت 12 شده بود.از معلم ورزش آقای "گواهی"پرسیدم ساعت چنده آقا؟گفت 12 خیلی خوش حال شدم.منتظر شدم تا بریم خونه.دکتر جراح،دگتر خانواده گی ما هست.من پسر خاله هام جراحامون خانوم دکتر وزیری بودن.بیمارستان دی در ولیعصر تهران به دنیا اومدیم.به قول آقای همساده،سیل زد مارو اورد این پایینا ما بچه بالا شهریم.وقتی اومدم خونه شیرجه سمت تلفن اولین کاری بود که انجام دادم.زنگیدم به زندگیم؛بابام)))گفتم چی شد گفت یه اجی خوشکل گرفتی از خدا.خدتون میدونید واکنش آدم چیه خوب دیگه توضیح نمیدم.باز هم دلم شکست.باز هم سر خم کردم جلوش.باز هم اشکم سرازیر شد!نمیدونم چه قدرتیه که انقدر زود آدمو به گریه در میاره.ما بودیمو خدایی که صد دل عاشقشیم.

این غزل من بود.تا غزل بعدی بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یه غزلم می باشد